۱۳۸۷ بهمن ۱۲, شنبه

نظرات بالیوودیها درمورد ملکه زیباییها

نظرات بالیوودیها درمورد ملکه زیباییها
سلام سلام خوبین خوشین سلامتین خیلی وقت بود که نبودم ولی خوب بلاخره برگشتم ممنونم از نظرات و لطف همتون


اول از همه خبر نامزدی ایشواریا و ابهیشک باچان که فکر کنم این دفعه شایعه نباشه خدمت همه دوستدارانش تبریک میگم امیدوارم به پای هم پیر شن بلاخره امیدوارم ابشیک لیاقت ملکه زیباییها رو داشته باشه!!!!

و اما نظر بالیوودیها در باره ایشواریا

امیتا باچان:خیلی دوست دارم در فیلمی حظور داشته باشم که ایشواریا نقش مقابلم را ایفا کند و من عاشقش شوم اما دیگر سنی از من گذشته و باید نقش پدرش را ایفا کنم

شاهرخ خان:او زیباترین زن جهان است و مهارت فوق العاده ای در کارش دارد همکاری با او لذت بخش است عاشق چهره زیبا و بازی خوبش هستم

امیر خان:او فوق العاده در هند محبوب است و حتی توانسته نظر تماشاگران خارج از هند را هم به سوی خود جلب کند او با استعداد و فوقالعاده زیباست و حتی طرفدارانش از جولیا رابرتز هم بیشتر است

سلمان خان:به او افتخار میکنم و افتخار میکنم از اینکه با او همکاری داشته ام اسم من در کنار اسم او اورده شد و این یک امتیاز برای من است یک فرد چه چیزی بیشتر از این میخواهد افرادی که عاشقشان هستم همیشه در قلب من میمانند اما وقتی مهمترین افراد زندگیت فراموشت میکنند صدمه بدی میبینی با این حال من افسرده نیستم امیدوارم مرد رویاییش را پیدا کند تا مواظبش باشد

رانی موکرجی: ایشواریا عشق من است من اورا ستایش میکنم او دوست همیشگی من است حتی در ساعت ۴ صبح هم میتوانم با او تماس بگیرم هنگامی که در سپتامر گذشته مادر تور کنسرت جهانی بودیم توینکل خانا مارا دوقلوهای جدا نشدنی مینامید چون دائما با هم بودیم ایش مثل من قربانی القابی است که به دروغ به او نسبت میدهند از شخص افاده ای گرفته تا حسابگر انها این موضوع را هضم نمیکنند که که در واقع ایش هم خیلی زیباست و با این وجود خیلی هم خونگرم است

پرتی زینتا:وقتی ایش را در اهنگ تال دیدم با خودم فکر کردم اصلا عادلانه نیست کسی در روی صحنه اینقدر زیبا باشد در ابتدا فکر نمیکردم من و ایش باهم کنار بیاییم ولی بعد از اینکه کنسرتی در کنار هم داشتیم نظرم نسبت به او عوض شد او انقذر خوب حرکاتش را اجرا میکرد به او میگفتم دلم میخواهد پایت را بشکنم

کارینا کاپور:هر وقت اورا ببینم به او خواهم گفت که چقدر در دیوداس خارقالعاده بود

مادوری دیکسیت:لازم نیست این را ذکر کنم او فوق العاده زیباست حرکات موزون را فوق العاده اجرا میکند و بازیش نیز فوق العاده عالیست مهمتر از همه اخلاق زیبای اوست که اورا دوست داشتنی تر میکند

بابی دیول: او خیلی زیباست در زمانی که تازه وارد هم بود صحبت های زیادی در موردش بود به نظر من او زیباترین دختر شایسته جهان تا به امروز است ما برای فیلم اور پیارگیا در سوئیس فیلمبرداری داشتیم و مردمی که از کنارمان میگذشتند می ایستادند و به زیبایی او خیره میشدند

سونالی بندره: من از همکاری با ایش نگران بودم او فوق العاده زیباشت وقتی به روی صحنه میامد نمیتوانستم چشم از او بردارم

کارن جوهر:ممکن است عده کمی خبر داشته باشند که من نقش رانی در کوچ کوچ هوتاهه را به ایشواریا پیشنهاد دادم او مناسبترین بود او با من تماس گرفت و گفت خیلی نقش را دو ست دارد ولی برنامه کاریش با من جور نمیشد این باعث افتخار من است که بتوانم با او همکاری کنم دوست دارم زیبایی او را به تصویر بکشم واقعا ایش را دوست دارم و امیدوارم در اینده با او همکاری داشته باشم

جان ابراهام:صادقانه بگویم وقتی به زیبایی فکر میکنی ئر واثع به ایشواریا فکر میکنی

اسنها اولال: ایشواریا یک هندی فوق العاده زیباست و این تعریف بزرگی است که من را با او مقایسه میکنند میدانم که مردم میگویند ما شبیه هم هستیم اما من هم اینگونه متولد شده ام

بیپاشا باسو:در نظر من ایشواریا بازیگر کاملی است و فوق العاده زیبا درست مانند بازیگران دوران گذشته

دینو موره ا: او انقدر زیباست و انقدر باشخصیت ک به او لقب زیباترین زن جهان را داده اند دوست دارم محافظ شخصی او باشم

امرسینگ (سیاستمدار):تا کنون دختری به این زیبایی او ندیده ام

ارجون رامپال:ایش فوق العاده زیباست از اجرای حرکات موزون او خیلی خوشم می اید او در کارهایش ظرافتی دارد که هیچ کس دیگری نمیتواند ادعا کند که مانند او شخصیت والا یی دارد

ویوک اوبری:او یک دوست حقیقی است صادق و یک بازیگر فوق العاده ایش یک دوست فوق العاده عزیز است و زیباترین دختری که تا حالا دیده ام

شکار کاپور: او خیلی باوقار است ایش مرا یاد نرگس و مادهو بالا میاندازد

دیا میرزا:هر نوعی از مقایسه ناعادلانه است ایشواریا چهره افسانه ای دارد اما احساس بدی دارم وقتی با او مقایسه میشوم چون در اینصورت تواناییهایم زیر سوال میرود

خوب دوستای گلم اینم نظر بالیوودیها در مورد ملکه زیبایی دنیا این دختر از همه نظر یک موجود والا و تکیه براش ارزوی خوشبختی میکنم امیدوارم خوشتون اومده باشه منتظر نظرای گلتونم رام رام و بای بای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر